Noile dezvoltări imobiliare atrag investiţii din partea celor care vând ferestre. Modelul de expansiune al companiei Electric Plus, ale cărei produse sunt comercializate sub brandul Barrier, este sistemul de franciză

24 apr 2018 Autor: Bogdan Alecu

Creşterea pieţei rezidenţiale şi investiţiile realizate de dezvoltatori îi determină pe marii producători de ma­teriale de construcţii să urmărească trendul şi să vină cât mai aproape piaţă.

Producătorul de tâmplărie PVC, ru­louri şi uşi de garaj Electric Plus din Bacău, care comercializează pe plan local sub brandul Barrier, a investit alături de com­pa­nia Promotion Grup, con­trolată de Andreea Spunoae, 100.000 de euro într-un show­room am­­­­plasat în sudul Ca­pi­ta­lei.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.04.2018

 
Cuvinte cheie:
bucuresti
, companie
, investitii
, brand
, franciza
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide