Business Construct

Producătorul de tâmplărie PVC Electric Plus a ajuns la o reţea de 25 de magazine în franciză

Ziarul Financiar va lansa în luna octombrie, în parteneriat cu compania de consultanţă Inventure Franchise Consulting, cea de-a treia editie a Catalogului Francizelor. Prin acest instrument se doreşte prezentarea pieţei de francize, care cuprinde sute de afaceri şi mii de unităţi, dar despre care însă nu se cunosc foarte multe.

Ziarul Financiar va lansa în luna octombrie, în parteneriat cu compania de consultanţă Inventure Franchise Consulting, cea de-a treia editie a Catalogului Francizelor. Prin acest instrument se doreşte prezentarea pieţei de francize, care cuprinde sute de afaceri şi mii de unităţi, dar despre care însă nu se cunosc foarte multe.

Autor: Cristina Roşca

04.10.2017, 00:05 299
Producătorul de tâmplărie PVC, rulouri şi uşi de garaj Electric Plus, care deţine brandul Barrier, a lansat sistemul de franciză acum circa trei ani şi a ajuns deja la 25 magazine în oraşele medii şi mari din ţară.
 
Toate sunt operate în sistem de franciză. Compania vrea să se extindă în con­ti­nuare în centrele urbane impor­tante din ţară precum Bucureşti, Slobozia, Brăila sau Oneşti.
 
Pentru deschiderea unui magazin Barrier partenerii trebuie să plătească o taxă de franciză de 5.000 de euro, însă nu au nici redevenţe lunare şi nici con­tribuţie la bugetul de marketing al com­pa­niei-mamă. Contractul de franciză se în­cheie pe o perioadă de cinci ani cu po­sibilitatea, de prelungire.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO