Business Construct

Producătorul de tâmplărie PVC Electric Plus merge spre 20 mil. euro după un plus de 50%

Producătorul de tâmplărie PVC Electric Plus merge spre...

Autor: Andreea Neferu

04.09.2015, 00:06 567
Producătorul de tâmplărie din PVC, uşi de interior şi uşi de garaj Electric Plus, ce deţine brandul Barrier, şi-a majorat vânzările cu circa 50% în primul semestru comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
 
„Avansul a fost un mix de creştere extensivă, în sensul în care am acoperit mai bine piaţa locală, dar şi intensivă, adică am reuşit să controlăm şi mai bine zonele unde aveam o prezenţă bine stabilită“, afirmă Adrian Gârmacea, director general şi acţionar al Electric Plus.
 
El estimează că avansul din prima jumătate a anului se va menţine în linii mari până la finalul lui 2015, astfel că Electric Plus ar putea ajunge la o cifră de afaceri de 20-22 de milioane de euro în 2015.
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO