Refresh pentru Plaza România. Dezvoltatorul Anchor Grup schimbă mixul de chiriaşi şi aduce doi retaileri noi până la sfârşitul lui mai

12 apr 2018 Autor: Alina-Elena Vasiliu

„Traficul din Plaza România a crescut cu 39% în primul trimestru din 2018 faţă de T1/2017.“

Grupul turc Anchor, care deţine în Bucureşti centrele comerciale Bucureşti Mall şi Plaza România, va inaugura un salon de înfrumuseţare Gett’s şi un magazin al retailerului polonez Pepco până la sfârşitul lunii mai în mallul Plaza, din zona de vest a Capitalei.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 12.04.2018

 
Cuvinte cheie:
Anchor
, plaza romania
, grup
, chiriasi
, retaileri
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide