Anul trecut, JYSK a înregistrat o cifră de afaceri de 160 de milioane de lei (36 de milioane de euro), după o creştere de 56% faţă de 2014, similar cu avansul din anul anterior.
Retailerul danez de mobilă şi accesorii JYSK continuă expansiunea pe piaţa locală şi deschide un magazin în Craiova pe 11 august, ajungând astfel la 38 de unităţi. Noul magazin JYSK, cu o suprafaţă totală de 1.100 de metri pătraţi, va funcţiona în incinta centrului comercial Electroputere Parc.
De la începutul anului şi până acum, JYSK a deschis nouă magazine în toată ţara, cel din Craiova fiind cel de-al zecelea. În ultimele două luni, inaugurări au avut loc în Tulcea, Iaşi şi Drobeta-Turnu Severin, dar şi în Capitală, în zona Mihai Bravu.
De altfel, compania şi-a exprimat intenţia de a se extinde la nivel local, continuând ritmul deschiderilor început anul trecut. În luna iunie, Alexandru Bratu, country manager pentru România şi Bulgaria în cadrul JYSK, spunea că plănuieşte să termine anul cu 42-44 de unităţi, pentru magazinele noi fiind necesare noi recrutări. „Ne menţinem obiectivul de a deschide peste 40 de magazine până la finalul anului şi avem în vedere în perioada următoare noi inaugurări în Iaşi, Craiova şi Constanţa – oraşe în care vom deschide al doilea magazin, dar şi în Vaslui. Luăm orice oportunitate şi o transformăm în magazin, tocmai de aceea nu avem un buget de investiţii fix. În ceea ce priveşte recrutările, angajăm personal constant, odată cu deschiderile de magazine noi“, spune Alexandru Bratu.