Business Construct

România nu mai este „copilul sărac“ al grupurilor-mamă. Străinii încep să plătească preţul corect pentru birourile de aici

Christophe Weller, managing partner al Corporate Office Solutions: Cam din 2012 companiile au început să investească din nou, chiar dacă timid, în birourile lor, iar acum chiar se simte că acest segment se dezmorţeşte.

Christophe Weller, managing partner al Corporate Office Solutions: Cam din 2012 companiile au început să investească din nou, chiar dacă timid, în birourile lor, iar acum chiar se simte că acest segment se dezmorţeşte.

Autor: Corina Mirea

11.09.2015, 00:05 1192
România a trecut de la statutul de „copil sărac“ al companiilor-mamă şi chiar a devenit una dintre ţările pentru care străinii sunt dispuşi să investească cel mai mult în amenajarea unui birou, este de părere Christophe Weller, managing partner al Corporate Office Solutions (COS), cel mai mare furnizor de soluţii de amenajări şi mobilier de pe piaţa locală dedicate spaţiilor de birouri, cu afaceri estimate la 18 mil. euro până la finalul anului.
 
„În urmă cu 18 ani, când am venit în România, iar COS şi-a început activi­tatea, ideea de a investi în amenajarea spaţiilor de birouri nu prea exista. Nevoile erau foarte limitate pe acest segment. Acum însă, România nu mai este «copilul sărac» al grupurilor de com­panii, încep să se facă investiţii importante în birourile de aici. Este poate una dintre cele mai mari schim­bări de la începutul anilor 2000 încoace“, explică Weller.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO