Business Construct

Rusu, Hornbach: Oamenii au început să fie stimulaţi de evoluţia economiei, iar sectorul construcţiilor se mişcă foarte tare

Rusu, Hornbach: Oamenii au început să fie stimulaţi de...

Autor: Ioan Dornescu

29.07.2015, 00:08 898

Retailerul de bricolaj Hornbach România a încheiat primul semestru al acestui an cu o creştere de 10% a cifrei de afaceri, „clonându-şi“ astfel avansul raportat în 2014.

Mizând în bună măsură pe ser­­viciile de consiliere şi pe trai­­ningul angajaţilor, sub­­­si­diara grupului ger­man pune avansul rula­je­lor pe seama evoluţiei po­zi­tive a eco­no­miei la nivel ma­cro, dar şi a unui en­tu­ziasm în creştere al cli­en­ţilor, generat de dez­mor­ţi­rea sectorului rezi­denţial.

Afacerile retailerului de bricolaj, prezent cu cinci magazine în România, au crescut cu 9% în 2014, la 479 milioane de lei (108 milioane euro), potrivit datelor raportate la Finanţe, compania bifând astfel un al doilea an consecutiv de creştere organică, în contextul în care ultimul magazin al companiei, cel din Timişoara, a fost deschis în vara anului 2012.

La nivelul primului semestru, evoluţia vânzărilor a depăşit aşteptările companiei, care îşi bugetase un avans de 3%.

„Anul trecut, economia României nu a încheiat pe minus, a încheiat pe plus, s-a văzut o mişcare, iar acum, în primăvară, oamenii au început să fie stimulaţi de evoluţia economiei, iar sectorul construcţiilor se mişcă foarte tare“, afirmă Mugurel-Horia Rusu, directorul general al Hornbach România, într-un interviu acordat ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO