Stihl România investeşte 6 milioane de euro în extinderea spaţiului deţinut în Otopeni

15 mai 2017 Autor: Roxana Rosu

Divizia locală a a grupului german Stihl, unul dintre cei mai importanţi pro­ducători de motoferăstraie şi mo­tocoase la nivel mondial, investeşte 6 milioane de euro în extinderea spaţiului din Otopeni, pentru zona de logistică şi cea de training, proiectul fiind deja demarat şi va fi finalizat anul viitor.

„Avem în vedere o extindere pentru logistică de 3000 mp impusă de dezvoltarea business-ului nostru, dar şi extinderea cu 300 de mp a spatiului destinat pregătirii personalului tehnic. Facilitatea de training este unică la nivel naţional pentru industria noastră şi vizează angajaţii dealer-ilor STIHL din toată ţara”, a declarat Ioan Mezei, director general STIHL.

Reţeaua STIHL numără peste 360 de magazine la nivel naţional, iar compania a  demarat anul trecut un amplu proces de reconfigurare vizuală a spaţiilor comerciale, investiţie evaluată la peste 5 milioane de euro.  Cel mai înalt standard de magazin este denumit flagship store, la nivel naţional existând 50 de  astfel de spaţii. Anul acesta compania îşi propune să inaugureze minim 20 magazine de tip flagship store.

STIHL România este o companie deţinută 100% de firma mamă şi a fost înfiinţată în 1997.   Anul trecut, compania a raportat afaceri de peste 32 de milioane de euro, după un avans de 20%. Directorul Stihl România spune că se aşteaptă la o creştere de circa 10% a cifrei de afaceri şi a profitului anul acesta.

La nivel internaţional, STIHL a anunţat o creştere de 6,6%  a afacerilor anul trecut, la 3,46 miliarde de euro. Compania germană intenţionează să investească 1 miliard de euro în dezvoltare până în 2018.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 16.05.2017

 
Read this article in english on www.ZFenglish.com
Cuvinte cheie:
otopeni
, extindere
, investitie
, spatiu
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide