Business Hi-Tech

Adobe a ajuns la 550 de angajaţi în România şi continuă expansiunea: încă 100 de poziţii deschise în 2018

Cris Radu, senior director of engineering şi site leader Adobe România: Suntem foarte atenţi la selecţia angajaţilor. Nu vrem să creştem echipa oricum, ci ne dorim să atragem talentele din top 5%, adică cei mai pregătiţi oameni, atât din perspectiva abilităţilor şi cunoştinţelor tehnice, ci şi din perspectiva „soft skills“.

Cris Radu, senior director of engineering şi site leader Adobe România: Suntem foarte atenţi la selecţia angajaţilor. Nu vrem să creştem echipa oricum, ci ne dorim să atragem talentele din top 5%, adică cei mai pregătiţi oameni, atât din perspectiva abilităţilor şi cunoştinţelor tehnice, ci şi din perspectiva „soft skills“.

Autor: Ioana Nita

11.04.2018, 00:07 2598

♦ Subsidiara gigantului american a înregistrat în 2017 afaceri de 30 milioane euro, în creştere cu 15% faţă de 2016.

Compania americană A­do­­be, unul dintre cei mai mari producători de soft­ware din lume, are în plan să mărească anul acesta echipa din România cu încă 100 de persoane, majoritatea pentru departa­mentele tehnice, în condiţiile în care subsidiara locală este cel mai mare centru de cercetare-dezvoltare al gigantului IT din Europa. La finalul anului trecut echipa Adobe România număra în total 520 de persoane.

„În total, pentru 2018 ne aşteptăm să recrutăm peste 100 de noi angajaţi, la fel ca anul trecut, în special în departamentele tehnice. Menţinem focusul şi interesul faţă de talentele cu specializare şi cunoştinţe de «cloud computing» şi «big data». Însă, când vine vorba de talente top 5%, adi­că cei mai buni dintre cei buni, ne ui­tăm la «soft skills», la deschiderea faţă de nou şi evident la cunoştinţele de inginerie software în general. Chiar dacă unii candidaţi nu au specializarea spe­cifică de care avem nevoie într-o echipă la un moment dat, ei pot fi potriviţi în cultura organizatorică şi pot învăţa repede tehnologia sau limbajul spe­cific. Acesta este farmecul când lucrezi cu cei mai buni: ei nu spun „nu ştiu“, ci „nu ştiu încă“. Învaţă repede şi aduc o perspectivă nouă în echipă“, a declarat Cris Radu, senior director of engine­ering şi site leader Adobe România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO