Business Hi-Tech

Afacerile americanilor de la Azur au ajuns la 36 mil. lei în primul trimestru, plus 7%

Zoltan Jakab, directorul general al companiei Azur: Sectorul public este blocat în cea mai mare parte, ca urmare a problemelor de finanţare şi cofinanţare de la bugetele locale sau cel central, existând un risc major de a pierde finanţări europene, cu impact major pentru investiţiile în infrastructură

Zoltan Jakab, directorul general al companiei Azur: Sectorul public este blocat în cea mai mare parte, ca urmare a problemelor de finanţare şi cofinanţare de la bugetele locale sau cel central, existând un risc major de a pierde finanţări europene, cu impact major pentru investiţiile în infrastructură

Autor: Laurentiu Cotu

14.04.2017, 00:05 428

Producătorul de lacuri şi vop­sele Azur din Timişoara, subsidiară a ICC Industries INC New York, a realizat în primul trimestru o cifră de afaceri de aproximativ 36 mil. lei (8 mil. euro), mai mult cu 7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, susţinută în prin­cipal de export. 

Până la finalul anului, compania estimează afaceri totale de 155,7 mil. lei (34,6 mil. euro), în creştere cu 15% faţă de anul trecut, când Azur a realizat o cifră de afaceri de 135,6 mil. lei (30,5 mil. euro). 

Azur exportă în principal pe piaţa europeană, în ţări precum Germania, Franţa, Marea Britanie, Ungaria sau Alba­nia, potrivit unor informaţii ante­rioare.

„În primele 3 luni piaţa internă a suferit o scădere faţă de aceeaşi perioadă a anului 2016. Deşi în aparenţă există un potenţial pentru dezvoltare, inclusiv în sectorul de construcţii din sec­torul privat, lipsa de predicţie pe ter­men mediu induce nesiguranţă şi întârziere în iniţierea proiectelor“, a decla­rat pentru ZF Transilvania Zoltan Jakab, directorul general al companiei Azur.

Compania nu şi-a propus creşteri ale producţiei în acest an, însă a anunţat că va lansa pe piaţă noi produse, un email şi o vopsea pentru garaje, ambele pe bază de apă. Azur a lansat anul trecut 6 noi produse pentru segmentul de re­tail, printre care o vopsea ultralavabilă, un lac pentru lemn în 8 nuanţe şi 2 produse pentru segmentul tencuielilor deco­rative. Pentru segmentul Do It Yourself (DIY), compania a lansat 5 produse noi, printre care un email pe bază de apă în 6 nuanţe. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO