Business Hi-Tech

Afacerile eMag în România au crescut cu 45% anul trecut, la 2,02 mld. lei. Businessul întregului grup a trecut de 3,1 mld. lei (694 mil. euro). Pregătiri pentru un card de credit şi livrarea la data şi ora stabilite de client

Iulian Stanciu, CEO al grupului eMAG, a anunţat rezultatele grupului în cadrul unei conferinţe

Iulian Stanciu, CEO al grupului eMAG, a anunţat rezultatele grupului în cadrul unei conferinţe

Autor: Ioana Nita

10.05.2017, 11:13 13992

eMag, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 2,02 miliarde lei în România (449 mil. euro), în creştere cu 45% faţă de 2015, potrivit lui Iulian Stanciu, CEO al Dante International, compania care operează eMag. Compania administrează şi operaţiunile din Bulgaria şi Ungaria.

“Am ajuns anul trecut la afaceri 2,02 miliarde de lei pentru eMag România, cu 45% mai mult faţă de 2015. Dante International, entitatea juridică care operează şi operaţiunile din Bulgaria şi Ungaria a înregistrat o cifră de afaceri de 2,4 miliarde lei (534 mil. euro – n. red.), plus 46%", a declarat Iulian Stanciu. El a adăugat că veniturile cumulate ale grupului eMag, care cuprinde retailerii online eMag, Fashion Days şi PC Garage şi compania Conversion Marketing, s-au situat la 3,12 miliarde de lei (695 mil. euro).

În anul 2015 compania Dante Internaţional a raportat afaceri de 1,7 mld. lei (383 mil. euro), în creştere cu 36% faţă de anul anterior.

Ce a mai declarat şeful eMAG:

# În 2016, traficul total eMAG a crescut faţă de anul precedent şi a ajuns la 270 de milioane de vizite, cu două luni, septembrie şi decembrie, în care mobile-ul a adus peste 60% dintre acestea.

# Pentru 2017, estimarea eMAG este că traficul din mobile va depăşi pragul de 70% dintr-un total de aproximativ 379 de milioane de vizite estimate pe site.

# În 2017, oferta eMAG va ajunge la aproximativ 2 milioane de produse prin diversificarea unor categorii care atrag tot mai mulţi clienţi online: Home & Deco, Auto, Bricolaj, Articole pentru copii şi jucării, Sport şi Fashion. Creşterea ofertei din aceste categorii va fi susţinută şi de sellerii parteneri în eMAG Marketplace, care vor avea acces la servicii pentru creşterea vâzărilor şi îmbunătăţirea experienţei oferite clienţilor.

# “Ecommerce-ul este încă la început în România, cu un potenţial semnificativ de creştere an de an, iar eMAG Marketplace reprezintă cea mai mare oportunitate pentru orice comerciant care vrea să crească. Pentru 2017, ne propunem să ajungem la peste 7000 de magazine partenere, care vor avea acces la infrastructura de livrare eMAG, prin punctele de livrare şi showroom-uri,” a completat Iulian Stanciu.

# Dacă în 2016 vânzările generate de sellerii din eMAG Marketplace reprezentau 19% din totalul vânzărilor generate de eMAG, în 2017 acestea vor creşte accelerat şi vor reprezenta aproximativ 29% din vânzările generate.

# Pentru îmbunătăţirea timpului de livrare, eMAG va ajunge la peste 600 de puncte de livrare în parteneriat cu Poşta Română şi va extinde reţeaua de showroom-uri din ţară, până la finalul anului 2017.

# eMAG va extinde la nivel naţional şi serviciul de livrare în 2 ore în oraşele cu showroom şi va introduce opţiunea de livrare pe intervale orare, inclusiv în week-end, în schimbul unei taxe de 18 până la 22 de lei

# Retailerul pregăteşte un card de credit pentru cumpărături, care va fi lansat în a doua jumătate a anului. 

# echipa grupului eMAG (care include alături de eMAG şi Conversion, PC Garage, Depanero şi FashionDays) însumează 3822 oameni, din care 650 se ocupă de dezvoltarea IT.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO