Business Hi-Tech

Agenţia de marketing afiliat 2Performant Network a intermediat vânzări de 63 mil. lei în S1 2016 pe piaţa locală, plus 50%

Dorin Boe­rescu, CEO-ul companiei 2Performant Network

Dorin Boe­rescu, CEO-ul companiei 2Performant Network

Autor: Ioana Nita

18.08.2016, 00:03 431

Compania locală 2Performant Network (fosta 2Parale), care operează platforma de marketing afiliat 2performant.com, a intermediat în prima jumătate a acestui an vânzări online în valoare de 14,5 milioane de euro, atât pe piaţa internă, cât şi pe pieţele externe, majoritatea fiind generate de afiliaţii din România. Până luna aceasta, activitatea agenţiei era împărţită între plat­forma dedicată pieţei locale - 2parale.ro - şi cea destinată pieţelor externe, 2performant.com, însă compania a integrat recent tot portofoliul de clienţi pe platforma 2performant.com.

„În România (prin 2Parale) am intermediat 285.0000 de tranzacţii în valoare de 63 de milioane de lei (echivalentul a 14,2 mil. euro – n. red.). Pe pieţele externe (prin 2Performant) s-au realizat aproximativ 9.000 de tranzacţii în valoare de peste 320.000 de euro”, a declarat Dorin Boe­rescu, CEO-ul companiei 2Performant Network. Comparativ cu primul semestru al anului trecut, valoarea tranzacţiilor intermediate pe plan local a crescut cu 50%. În perioada ianuarie-iunie 2015 platforma 2parale.ro a generat circa 196.000 de tranzacţii în valoare de 42 milioane de lei. În ceea ce priveşte veniturile 2Performant Network realizate local în prima jumătate a anului, avansul a fost tot de 50%, acestea atingând un milion de euro.

Pe plan extern, agenţia activează în prezent în Bulgaria, Ungaria, Cehia, Polonia şi Republica Moldova.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO