Agenţia de publicitate online RTB House şi-a crescut veniturile locale cu peste 70% în 2017

1 aug 2018 Autor: Ioana Nita

Compania poloneză RTB House, specializată în publicitatea online, şi-a majorat anul trecut veniturile locale cu 76%, în condiţiile în care numărul campaniilor derulate în România au crescut cu 13% comparativ cu 2016. RTB House este specializată în soluţii de retargeting, compania utilizând algoritmi de deep learning la nivelul tuturor proceselor sale.

„În România, RTB House a înregistrat venituri cu 76% mai mari în comparaţie cu 2016, iar numărul campaniilor a crescut cu 13%”, a declarat Cătălin Emilian, country manager în cadrul RTB House pentru România şi Bulgaria. RTB House a fost înfiinţată în Polonia în urmă cu şase ani în urma unei investiţii iniţiale de 350.000 euro, agenţia digitală lansându-şi operaţiunile şi în România începând cu anul 2013. Operaţiunile locale sunt însă administrate din Polonia, la fel cum este şi activitatea agenţiei din celelalte ţări din regiune.

Recent, compania poloneză a deschis un laborator de marketing bazat pe tehnologia inteligenţei articiale, bugetul pentru primul an de funcţionare fiind de cinci milioane de dolari. RTB House estimează o cifră de afaceri cumulată de 100 milioane de euro la nivel global anul acesta, în condiţiile în care an de an a înregistrat creşteri de peste 100%. Compania poloneză a fost înfiinţată în 2012, echipă iniţială fiind formată din mai puţin de 20 de persoane. În prezent, aceasta numără 300 de specialişti şi activează pe aproape 70 de pieţe. 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 01.08.2018

 
Cuvinte cheie:
publicitate online
, RTB House
, venituri
, publicitate
, online
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide