Business Hi-Tech

Agenţia digitală RTB House din Polonia şi-a crescut veniturile locale cu 160% în 2016

Cătălin Emilian, country manager al RTB House pentru România şi Bulgaria

Cătălin Emilian, country manager al RTB House pentru România şi Bulgaria

Autor: Ioana Nita

16.08.2017, 00:00 351

Compania poloneză RTB House, specializată în publicitatea online, şi-a majorat anul trecut veniturile locale cu 160%, ritmul de creştere fiind mai mare decât cel înregistrat la nivelul întregului grup – 140%. RTB House a fost înfiinţată în Polonia în urmă cu cinci ani în urma unei investiţii iniţiale de 350.000 euro, agenţia digitală lansându-şi operaţiunile şi în România începând cu anul 2013. Operaţiunile locale sunt însă administrate din Polonia, la fel cum este şi activitatea agenţiei din celelalte ţări din regiune.

„România se află în top trei cele mai importante pieţe din regiune la nivel de grup. În primul semestru veniturile locale au crescut cu 88% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2016, în timp ce la nivel de grup creşterea a fost de 150%”, a declarat pentru ZF Cătălin Emilian, country manager al RTB House pentru România şi Bulgaria. El a refuzat însă să precizeze valoarea absolută a veniturilor generate de activitatea RTB House atât pe plan local, cât şi global.

Agenţia RTB House este specializată în furnizarea de soluţii tehnologice pentru publicitatea de tip retargeting prin intermediul cărora comercianţii online pot să îi convertească în clienţi pe utilizatorii care nu au finalizat o achiziţie. „Tehnologia RTB House a fost dezvoltată de la zero, aceasta permiţând realizarea unor campanii online de retargetare personalizată prin intermediul unor algoritmi de deep learning care pot determina mult mai exact diferiţi indicatori precum valoarea coşului de cumpărături şi produsele comandate”, a explicat Emilian.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO