Business Hi-Tech

Aplicaţia zilei: BlitzApp

Aplicaţia zilei: BlitzApp

Autor: Ioana Nita, Adrian Seceleanu

24.04.2014, 00:00 888

Nume: BlitzApp
 
Platformă soft: Google Android, Apple iOS
 
Preţ: gratis
 
Dezvoltator: Breeze Mobile (iLeo Marketing Interactiv)

 
Funcţionalitate: aplicaţia le permite utilizatorilor să fie la curent cu ce se întâmplă în oraşul în care locuiesc – ştiri, evenimente, concerte, filme, piese de teatru, oferte promoţionale şi anunţuri, direct de pe smartphone. Funcţionalităţile BlitzApp sunt grupate în 6 categorii – Magazin (ştiri, evenimente), Club (oferte promoţionale), Util (bilete la metrou), Blitz TV (clipuri video), Anunţuri şi Jocuri. Utilizatorii au de asemenea posibilitatea de a cumpăra bilete la metrou prin SMS şi pot afla cele mai scurte trasee între două staţii de metrou.

Aplicaţia dispune şi de secţiunea de anunţuri, prin intemediul căreia anunţurile utilizatorilor pot fi afişate pe ecranele BlitzTV din staţiile de metrou. Aplicaţia a fost dezvoltată de Breeze Mobile, agenţia de marketing mobil din grupul de comunicare Leo Burnett, pentru Blitz TV SRL, care deţine o reţea de 300 de ecrane în staţiile de metrou din Bucureşti.

Ţinta aplicaţiei BlitzApp, disponibilă pentru platformele Apple iOS şi Google Android, este reprezentată de cei aproximativ 300.000 de utilizatori ai serviciilor de transport cu metroul care deţin şi un smartphone, potrivit lui Dan Vîrtopeanu, managing partner al Breeze Mobile. În perioada de lansare publicarea de anunţuri este gratuită, ulterior această facilitate urmând să fie oferită contra cost. Aplicaţia include şi jocuri, sondaje, iar dacă utilizatorul îşi creează un cot (gratuit) şi îşi defineşte o serie de domenii de interes, el va putea primi acces la reduceri la achiziţia unor produse şi servicii asociate de la magazine care încheie parteneriate cu Blitz TV, aplicaţia urmând să joace rolul unui card de fidelitate, în condiţiile în care fiecărui utilizator îi este alocat un cod unic. Aplicaţia grupează utilizatorii care îşi definesc aceleaşi interese, lista acestora fiind vizbilă fiecăruia dintre ei. Pentru acest an obiectul BlitzApp este să ajungă la 50.000 de utilizatori, iar în 2014 la 100.000, potrivit lui Dan Vîrtopeanu. BlitzApp a câştigat premiul Silver la categoria Best Use of Mobi-Advertising în cadrul Mobilio Awards 2014.
 
Vezi mai multe detalii pewww.mobilio.ro
 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO