Apple s-a propulsat în topul celormai importante 100 de branduri din lume, după ce valoarea companieia crescut cu 84% la 153 mld. dolari, potrivit unui studiu făcut decompania de cercetare Millward Brown, citată de TheGuardian.
Producătorul iPhone şi iPad areuşit să detroneze Google, liderul clasamentului în ultimii 4 ani,datorită succesului înregistrat în producţia de gadget-uri pentrumediul corporatist.
Primele două poziţii din clasamentsunt deţinute de Apple şi Google. Cele mai valoroase 10 companiiactivează în domeniile de tehnologie sau telecom, printre numelenotabile numărându-se IBM, pe locul trei, Microsoft pe poziţia acincea şi AT&T pe locul şapte sau China Mobile, pe loculnouă.
McDonald's a avansat pe loculpatru, Marlboro şi Coca-cola fiind pe poziţiile şase şi opt iarGeneral Electric pe locul zece.
Facebook, cea mai mare reţea desocializare, a reuşit să avanseze pe poziţia 35, cu o valoare abrandului de 19,1 miliarde de dolari.
Valoarea totală a primelor 100cele mai valoroase branduri din lume a crescut cu 17%, la 2.400miliarde de dolari.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels