Business Hi-Tech

Apple, sensibil la nevoile clienţilor: Soţia a zis "nu"? Noi spunem "da"

Apple, sensibil la nevoile clienţilor: Soţia a zis nu? Noi zicem da

Autor: Adrian Voicu

22.03.2011, 14:25 49

Apple pare să aibă grijă de nevoile clienţilor chiar dacă înfamiile acestora pot apărea tensiuni pe teme legate de produselegigantului american.

În încercarea de a acoperi cererea de iPad2, compania americanăface tot posibilul pentru a-şi satisface clienţii, fiind foarteatentă la motivele pentru care aceştia returnează produsele.

La fel s-a întamplat şi într-un caz în care un client a decis săreturneze cel mai recent produs lansat de Apple. Clientul areturnat tableta lipind pe cutia acesteia un post-it în care invocadrept motiv al returnării faptul că "Soţia a spus nu".

"Ţinta Apple în această săptămână a fost rezolvarea tuturorproblemelor legate de clienţii care returnează produsele iPad2.Unul dintre iPad-uri a fost returnat cu un bilet pe care scriaSoţia a spus nu. Devenit subiect derâsete, motivul a ajuns şi la urechile conducerii. Aceasta a trimisclientului un iPad 2 gratuit, cu un bileţel pe care scriaApple a spus da", se arată într-uncomunicat al Apple citat de MacRumors.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO