Aproape 50% din utilizatorii internetului din România caută informaţii despre un produs în mediul online, iar mai apoi îl cumpără offline

11 mar 2016 Autor: Oana Stupinean

Din cei peste 10 milioane de oameni cu acces la internet, circa 50% se informează despre produse în mediul online, iar mai apoi fac achiziţia în magazinul offline, se arată în instrumentul “Consumer Barometer”, dezvoltat de Google.

Mai mult, un studiu realizat de compania de cercetare Ibi Research arată că peste 80% din cumpărători se informează în mediul online înainte de a cumpăra un produs.

Magazinele tradiţionale oferă clienţilor experienţa de a vedea şi încerca produsul, iar 53% dintre cumpărători sunt adepţii magazinelor offline pentru că pot intra în posesia produsului imediat, fără timp de aşteptare, se arată în raportul „Retailers and the Age of Disruption“, realizat de PwC.

Însă, cei care se hotărăsc să facă cumpărături online sunt atraşi de preţurile mici, stocurile mai bune şi gamei mai largi de produse.

 
Cuvinte cheie:
mediu
, offline
, online
, internet
, cumparare
, cautare
, informatii
, romania
, utilizatori
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide