Business Hi-Tech

Asus vrea să vândă 500.000 de produse în valoare de 110 mil. euro până la finalul anului

Ciprian Donciu, country manager şi business development manager în cadrul Asus România

Laptop-urile sunt pe primul loc ca pondere în cifra de afaceri, însă ca număr de unităţi însă cele mai vândute sunt routerele.

Ciprian Donciu, country manager şi business development manager în cadrul Asus România Laptop-urile sunt pe primul loc ca pondere în cifra de afaceri, însă ca număr de unităţi însă cele mai vândute sunt routerele.

Autor: Ioana Nita

31.07.2015, 00:08 438

Compania taiwaneză Asus, unul dintre cei mai mari producători de componente hardware şi electronice din lume, ţinteşte pentru anul acesta creşterea afacerilor de pe plan local cu 10%, la circa 490 de milioane de lei (110 mil. euro), mizând pe vânzările de laptopuri, plăci de bază şi echipamente de reţelistică.

„Ţinta este în linie cu creşterea pe care am obţinut-o deja în prima jumătate a anului, când afacerile s-au situat la peste 40 milioane de euro. Până la sfârşitul anului vom atinge pragul de 500.000 de produse Asus, din care 120.000 vor fi laptopuri“, a declarat pentru ZF Ciprian Donciu, country manager şi business development manager în cadrul Asus România.

În prima jumătate a anului compania taiwaneză a vândut pe plan local circa 50.000 de laptopuri, cu 21% mai mult faţă de aceeaşi perioadă din 2014). Laptopurile generează în prezent cele mai multe venituri pentru Asus în România, pe locul al doilea clasându-se plăcile de bază, iar apoi plăcile video, echipamentele de reţelistică şi tabletele. În total gama de produse Asus numără 15 categorii.

„Laptop-urile sunt pe primul loc ca pondere în cifra de afaceri, însă ca număr de unităţi, însă cele mai vândute sunt routerele“, a precizat Donciu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO