Colosul american AT&T, unul dintre cei mai mari jucători globali din industria de telecomunicaţii, va sări la un business de aproape 200 mil. euro pe an în România de la aproximativ 5 mil. euro în prezent, odată cu achiziţia la nivel global a gigantului media Time Warner.
AT&T obţine venituri de circa 5 mil. euro pe an din România oferindu-le servicii de comunicaţii multinaţionalelor cu care are contracte la nivel global, dar nu printr-o reţea proprie, ci închiriind resurse de la jucători locali. AT&T a tatonat piaţa din România în urmă cu doi ani cu un plan de a deschide un centru de servicii - gigantul amercian fiind reprezentat la discuţiile din Bucureşti chiar de CEO-ul Randall Stephenson, însă proiectul nu s-a concretizat.
Pe de altă parte, Time Warner este prezent pe piaţa locală prin posturi TV precum HBO, TNT sau Cartoon Network, dar şi prin compania Central European Media Enterprises, care deţine PRO TV, liderul pieţei locale de televiziune, businessuri care generează venituri cumulate de peste 160 - 170 mil. euro pe an.