Business Hi-Tech

Au câştigat 109.000 de abonamente într-un an. Evoluţia bazei de clienţi a UPC după categoria de servicii în 2013

Au câştigat 109.000 de abonamente într-un an....

Autor: Adrian Seceleanu

23.02.2014, 13:46 5217

Numărul total de abonamente UPC, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de internet, telefonie şi televiziune de pe piaţa locală, au crescut cu  6%, la 1,842 milioane, iar numărul total de clienţi cu 1%, la 1,188 milioane, potrivit datelor prezentate de grupul american Liberty Global (LGI), proprietarul operatorului.

„O creştere de 8% este un rezultat foarte bun şi în cadrul LGI, dar şi pentru o piaţă atât de competitivă precum România. Este rezultatul unei strategii bine executate“, a spus Severina Pascu, directorul general al UPC România şi Ungaria. 

Ea a precizat că anul trecut compania a investit 30 mil. dolari, o parte din această sumă fiind investită în expansiunea reţelei. „În plus faţă de anii anteriori în 2013 am avut investiţii în zone unde acopeream gospodăriile doar cu servicii de TV. Am reuşit să investim în extinderea reţelei cu servicii de internet şi de telefonie pentru aproximativ 100.000 de gospodării.“

Mai multe detalii pe zfcorporate.ro.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO