Banca Transilvania se va folosi de roboţi software în interacţiunea cu clienţii

14 feb 2018 Autor: Ioana Nita

Bill Gajda, vicepreşedinte senior pentru inovaţie şi parteneriate strategice în cadrul Visa: „Abordarea Visa în ceea ce priveşte inovaţia este diferită fiindcă ne axăm pe colaborarea dintre clienţii noştri şi partenerii de tehnologie pentru a rezolva probleme reale ale consumatorilor şi provocări de business folosind soluţii digitale”.

♦ Spre exemplu, clienţii BT vor putea să primească informaţiile de care au nevoie direct pe mobil sau PC prin intermediul unui „chat bot”.

Banca Transilvania (BT), a doua cea mai mare bancă din România după active, a semnat un parteneriat cu o companie de software din Israel pentru a integra tehnologia inteligenţei artificiale în cadrul serviciilor pe care le furnizează către clienţii săi.

Compania Personetics a fost înfiinţată în 2010 în Tel Aviv şi este specializată în oferirea de soluţii pentru industria financiară ce integrează tehnologia inte­ligen­ţei artificiale. Potrivit Crunchbase.com, start-up-ul israelian a strâns finanţări de 18 milioane de dolari.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 14.02.2018

 
Cuvinte cheie:
Banca Transilvania
, roboti software
, clientii
, visa
, tehnologie
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide