Baza de clienţi a UPC România a crescut cu 3% pe cablu, 8% pe satelit, 13% pe net şi 29% pe telefonie fixă în 2015. Veniturile au urcat cu 9% la 633 mil. lei

16 feb 2016 Autor: Adrian Seceleanu

Compania de cablu UPC şi-a majorat anul trecut baza de clienţi pe toate segmentele de business, cel mai puternic avans fiind înregistrat pe telefonie fixă, conform datelor publicate de grupul american Liberty Global, acţionarul majoritar. Veniturile companei au crescut cu 9,2% anul trecut, peste 633 mil. lei. (142,4 mil. euro).

Numărul de clienţi pe cablu TV – cel mai important business al companiei, a crescut 3% sau 29.800 de clienţi la 883.600, conform sursei citate. Pe cablu digital compania a crescut cu 8% la 593.200 abonamente în timp ce pe cablu analogic baza de utilizatori a scăzut cu 5% la 290.600.

Pe televiziune prin satelit, serviciu furnizat sub brandul Focus Sat, compania a crescut cu 8% (25.800 clienţi) la 350.600 utilizatori. Per total baza de clienţi a UPC pentru serviciile TV a crescut cu 5% la 1,234 milioane de clienţi.

Pe segmentul de internet fix compania a crescut cu 13% (55.300 clienţi) la 488.800 abonamente. Pe telefonie fixă UPC şi-a majorat baza de clienţi cu 29% (91.400 clienţi) la 404.300 utilizatori.

Numărul total de abonamente (RGU) a crescut cu 11% la 2,127 milioane în timp ce numărul de clienţi a avansat cu 5% la 1,243 milioane.

Creşterea UPC a avut loc şi pe fondul unor achiziţii, conform datelor Liberty Global.

 
Cuvinte cheie:
upc
, cablu
, telefonie fixa
, satelit
, abonamente
, internet
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide