ZF 24

Bilanţul de Black Friday al eMag, până în ora 18,00: 420.000 de produse vândute, în valoare de 145 mil. lei

Bilanţul de Black Friday al eMag, până în ora 18,00:...

Autor: Adrian Seceleanu

21.11.2014, 23:37 6357

eMag, cel mai mare retailer online local, a înregistrat vineri, în ziua în care a organizat evenimentul de shopping Black Friday, vânzări de 145 mil. lei (aproape 33 mil. euro) în aproximativ 12 ore (până în ora 18,00) - depăşind astfel încasările obţinute la ediţiile precedente şi fiind foarte aproape de a-şi atinge obiectivul de a avea venituri de 150 mil. lei până la finele zilei.

“Au fost vândute 44 de autoturisme, în valoare totală de 1,1 milioane de euro. Tot din categorie auto face parte şi cel mai scump produs vândut vreodată online - un BMW X6, la 66.500 de euro, cu un discount de 20.000 de euro faţă de preţul de listă”, conform datelor comunicate de companie. Practic, nu toată suma menţionată trece prin eMag - utilizatorii care au achiziţionat autoturismele au plătit doar un avans de 1.000 de euro magazinului online.

Pe lângă maşini, compania a vândut şi 4.000 de tichete pentru carburanţi furnizaţi de compania Rompetrol.

Compania a înregistrat 1,1 milioane de vizite de pe dispozitive mobile, 15% din comenzi fiind înregistrate de pe acest tip de gadgeturi.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO