Elvis Popovici: După lansarea din aprilie, am observat un interes crescut pentru Bitdefender ca angajator şi o creştere semnificativă a aplicaţiilor pentru poziţiile deschise în vânzări şi marketing
Numărul candidaţilor care aplică pentru o poziţie de marketing şi vânzări în cadrul filialelor din străinătate ale companiei româneşti de soluţii antivirus Bitdefender s-a triplat anul acesta. Creşterea vine în contextul în care compania a lansat în primăvară pe piaţa americană un nou produs, Bitdefender Box.
„După lansarea din aprilie, am observat un interes crescut pentru Bitdefender ca angajator şi o creştere semnificativă a aplicaţiilor pentru poziţiile deschise în vânzări şi marketing. Numărul candidaţilor eligibili pentru slujbele din vânzări şi marketing business to business s-a triplat în ultimele şase luni. O explicaţie poate fi că aceşti candidaţi caută oportunităţi în companii care revoluţionează o anumită piaţă“, a explicat Elvis Popovici, global recruitment manager în cadrul Bitdefender. El nu a putut furniza o cifră privind volumul de aplicanţi, întrucât acesta diferă pentru fiecare ţară în parte, în funcţie şi de situaţia locală de pe piaţa muncii (dacă în unele state numărul aplicanţilor este de ordinul sutelor, în altele este de cel al zecilor de candidaţi).
Bitdefender Box este un produs care îmbină hardware şi software, menit să securizeze nu doar calculatoare, tablete şi smartphone-uri, ci şi smart TV-uri, frigidere de ultimă generaţie, sistemele de iluminat, sistemele de alarmă conectate la Wi-Fi, adică orice obiect care se poate conecta la internet.
Popovici, care are o experienţă de 20 de ani în recrutarea pe pieţe internaţionale, a spus că majoritatea candidaţilor pentru poziţiile de vânzări şi marketing caută firme flexibile unde implicarea lor poate aduce rezultate palpabile.
„Calitatea aplicanţilor a crescut, unii angajaţi în companii mai mari de securitate IT aplicând spontan pentru poziţiile deschise în Bitdefender“.
Bitdefender, compania controlată de soţii Măriuca şi Florin Talpeş, are peste o sută de angajaţi pe pieţele internaţionale din totalul de 900. Deşi are operaţiuni în peste 150 de ţări, iar piaţa americană aduce mai bine de jumătate din venituri, Bitdefender are politica de a recruta programatori doar de pe plan local, în timp ce pentru funcţiile nontehnice recrutează şi angajaţi de alte naţionalităţi.
Bitdefender SRL a avut o cifră de afaceri de circa 61 de milioane de euro în 2014. Compania nu raportează rezultatele financiare înregistrate la nivel global.