Business Hi-Tech

Black Friday 2015: Bilanţul vânzărilor se apropie de 400 mil. lei

Black Friday 2015: Bilanţul vânzărilor se apropie de...

Autor: Adrian Seceleanu

24.11.2015, 00:00 710
Şase dintre cei mai mari retaileri cu operaţiuni online & „offline”, care vând preponderent echipamente IT&C au înregistrat în perioada 20-22 noiembrie, în cadrul eve­nimentului de shopping Black Friday, vânzări de aproa­­pe 400 mil. lei, con­form noului val de date publicat ieri de magazine.

După eMag, cel mai mare magazin online, care a raportat până acum cele mai mari vânzări de pe piaţă, s-a clasat Flanco, unul dintre cei mai mari retaileri electro-IT, cu încasări de 116 mil. lei, cu 14 mil. lei sub estimările iniţiale dar cu 18% mai mari faţă de anul precedent. Tra­fi­cul înregistrat în întrea­ga reţea de magazine şi pe www.flanco.ro în weekendul 20-22 noiembrie a fost de peste 3 milioane de vizitatori. „Am înregistrat un trafic impresionant în cele trei zile, inclusiv în magazinele nou deschise”, a comentat Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco Retail. Retailerul este deţinut integral de antreprenorul Iulian Stanciu, care este şi acţionar şi directori general al grupului eMag.

Grupul Altex, care a hotărât să organizeze Black Friday pe durata întregii luni, nu a publicat încă date despre vânzări, dar CEO-ul şi proprietarul companiei, Dan Ostahie, a declarat pentru ZF că retailerul îşi va atinge obiectivul de a înregistra vânzări de 75 mil. euro plus TVA.

Bilanţul actualizat publicat de retailerul PC Garage, deţinut de antreprenorul Marius Ghenea, indică vânzări de 17,5 mil. lei în trei zile. „De-a lungul celor trei zile, site-ul a avut peste 450.000 de vizitatori unici, aceştia petrecând, în medie, 7 minute pentru consultarea ofertelor. Cel mai mare număr de comenzi a fost atins vineri dimineaţa, între orele 9 şi 10, când au fost monitorizate aproximativ 34 de tranzacţii pe minut. În ceea ce priveşte site-ul, vârful de trafic a fost vineri, la ora 00:38, când au fost consemnaţi 23.000 de vizitatori”, conform reprezentanţilor PC Garage.

Retailerul F64 Studio şi-a actualizat de asemenea în sus datele de vânzări, raportând încasări de 16,5 milioane de lei, din 11.500 comenzi. „Cel mai scump produs vândut a fost un obiectiv foto de la Nikon, în valoare de 19.999 de lei.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO