ZF Digital Summit 2016

​Bogdan Bucurei, marketing director UPC România: Clientul este cel care decide între ofertă de preţ simplă sau una prin care i se oferă valoare

14 nov 2016 Autor: Georgiana Mihalache

Clienţii români preferă conţinutul pe toate tipurile de ecran şi sunt dispuşi să plătească pentru un pachet de servicii premium pe care nu le-ar cumpăra separat, a spus Bogdan Bucurei, marketing director  UPC România, la conferinţa ZF Digital Summit 2016.

„Clientul este cel care decide între ofertă de preţ simplă sau una prin care i se oferă valoare. Este o piaţă segmentată, fiecare client şi grup de clienţi au nevoi diferite. La nivel de piaţă este greu să alegem un element mai important”, a spus Bogdan Bucurei.

Alte declaraţii ale lui Bogdan Bucurei:

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

 
Cuvinte cheie:
clienti
, director
, marketing
, romania
, upc
, upc romania
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide