Business Hi-Tech

Brokerul de asigurări MediHelp: Serviciile de cloud ne-au scăpat de grija echipamentelor

Brokerul de asigurări MediHelp: Serviciile de cloud...

Autor: Ioana Nita

20.10.2014, 00:05 203
Subsidiara locală a companiei MediHelp International, care vinde poliţe de asigurări private de sănătate, şi-a redus costurile cu IT-ul cu până la 50% după migrarea la un pachet de soluţii de tip cloud, care a dus, printre altele şi la renun ­ţarea la o parte din echipamentele proprii, cu tot cu cheltuielile aferente.
 
MediHelp a selectat soluţia software oferită de compania americană Microsoft pentru gestionarea relaţiilor cu clienţii Dynamics CRM Online, precum şi Office 365, suită care include aplicaţii precum Word - pentru procesarea textelor, sau Excel, pentru calcul tabelar.
 
„Proiectul integrat CRM Online şi Office 365 induce o reducere cu 35% a costurilor cu infrastructura IT, iar pentru serviciul de e-mail estimăm o reducere a costurilor cu 50%“, a declarat  Laura Afrasine, director general al MediHelp în România, fără a preciza însă care a fost valoarea totală a proiectului. Compania utiliza anterior atât soluţia CRM (Customer Relationship Management), cât şi soluţia de e-mail prin intermediul unei infrastructurii IT proprii gestionate de furnizori externi, în condiţiile în care firma nu are un departament IT intern. „Cloud-ul se potriveşte specificului MediHelp deoarece ne scapă de grija echipamentelor IT. Cu Office 365 avem acces la e-mail de oriunde, putem partaja documentele cu oricare persoană din echipă, iar suita Office poate fi instalată pe cinci dispozitive. Mi s-a părut foarte eficient să nu mai printez ofertele către clienţi, ci să le accesez oricând prin internet“, a explicat Afrasine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO