Business Hi-Tech

Bulgarii de la HelloHungry: Veniturile platformei de comenzi online de mâncare Oliviera au crescut de aproape 4 ori în 2016

Vladimir Davchev, fondatorul HelloHungry: „Am reuşit să creştem veniturile cu 300% în România şi cu peste 120% în Bulgaria“.

Vladimir Davchev, fondatorul HelloHungry: „Am reuşit să creştem veniturile cu 300% în România şi cu peste 120% în Bulgaria“.

Autor: Ioana Nita

01.01.2017, 06:00 530
Platforma locală de comenzi online de mân­care Oliviera, deţinută de grupul bulgar HelloHungry, a înregistrat anul acesta venituri brute de patru ori mai mari faţă de anul trecut, numărul de comenzi procesate crescând de asemenea de aproape patru ori, potrivit reprezentanţilor HelloHungry.

„Veniturile brute totale au crescut anul acesta cu 297%, iar nu­mă­rul de comenzi cu 270% faţă de 2015. Peste 50% din comenzi sunt gene­rate de aplicaţia mobilă, iar numărul este în continuă creştere în con­diţiile în care tehno­logia se îmbunătăţeşte, iar consumatorii încep să folo­sească tot mai multe servicii de pe dispozitivele mobile“, a declarat Vladimir Davchev, fondatorul HelloHungry. Grupul deţine platforma BGmenu.com, cel mai mare serviciu de comenzi de mâncare online şi de catering din Bulgaria, pe piaţa locală intrând în urmă cu doi ani prin achiziţia platformelor autohtone Quicky.ro şi Oliviera.ro. Între timp însă, Quicky a trecut sub brandul Oliviera.

Valoarea comenzilor înregistrate în aplicaţia mobilă - iOS şi Android a crescut cu 150%, în timp ce veniturile brute generate de site-ul mobil s-au majorat cu peste 320%. Davchev nu a oferit însă detalii despre valoarea absolută a veniturilor generate anul acesta de Oliviera. Anul trecut, compania HelloHungry SA, care administrează platforma Oliviera din România, a înregistrat o cifră de afaceri netă de 590.000 lei, în creştere cu 261% faţă de 2014, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finanţe.

În medie, valoarea unei comenzi înregistrate de Oliviera s-a situat anul acesta la 15 euro (67 euro), cu 10% mai mult faţă de 2015.

„Cu toate că există o presiune de scădere a tarifelor pe măsură ce intrăm în oraşe mai mici şi includem în platformă tot mai multe restaurante de tip fast food, am reuşit să creştem valoarea unei comenzi prin aducerea unor branduri premium în porto­foliu şi fide­li­za­rea clienţilor“, a menţionat el.  Oliviera.ro are în prezent peste 600 restaurante, plat­forma fiind disponibilă în Bucureşti şi în alte trei oraşe - Timişoara, Constanţa şi Iaşi. 

„În fiecare lună adăugăm în platformă între 20 şi 30 de noi conturi. Acum, pentru că am acoperit aproape integral unele zone, ne axăm pe îmbunătăţirea serviciilor cu partenerii deja existenţi şi să adăugăm noi clienţi doar dacă este vorba de un brand mare sau despre restaurante cu specific care nu există în acea zonă“, a explicat Davchev.

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO