Business Hi-Tech

Campania de Black Friday scoate la suprafaţă o explozie a utilizării telefoanelor şi tabletelor

Din datele publicate până în prezent de retailerii participanţi la evenimentul Black Friday, marii câştigătorii sunt eMag şi Flanco, companiile controlate de antreprenorul Iulian Stanciu, cel care a „importat“ pe piaţa locală acest tip de cam­panie promoţională cu reduceri semni­ficative de preţuri pe perioade scurte

Din datele publicate până în prezent de retailerii participanţi la evenimentul Black Friday, marii câştigătorii sunt eMag şi Flanco, companiile controlate de antreprenorul Iulian Stanciu, cel care a „importat“ pe piaţa locală acest tip de cam­panie promoţională cu reduceri semni­ficative de preţuri pe perioade scurte

Autor: Ioana Nita, Adrian Seceleanu

25.11.2014, 00:08 1576

Campaniile promoţionale or­ga­nizate de Black Friday de retailerii online au scos la su­prafaţă o explozie a utilizării de către clienţi a echipa­men­telor mobile, o pondere importantă a vizi­telor şi a comenzilor fiind înregistrată de pe smartphone-uri şi tablete, arată datele furnizate de magazine odată cu publicarea primelor bilanţuri după febra evenimentului de shopping.

„Am înregistrat 1,1 milioane de vizite de pe telefonul mobil, iar 15% din comenzi au fost plasate de pe dispozitive mobile“, au declarat reprezentanţii eMag, cel mai mare retailer online. În ziua în care a organizat Black Friday, eMag a avut un vârf de trafic de 225.000 de vizitatori simultan pe site.

În cazul evomag.ro, unul dintre cele mai mari magazine online locale cu profil IT&C, traficul de pe telefoanele mobile a crescut cu 291% faţă de Black Friday 2013, iar cel de pe tablete a avansat cu 242%. Comenzile înregistrate de pe telefoanele mobile a crescut cu 203% faţă de Black Friday 2013, iar cele lansate de pe tablete au avansat cu 99% faţă de Black Friday 2013. Traficul total înregistrat de evomag.ro a crescut cu 120%, la 910.710 vizite.

„80.000 de vizitatori au accesat libris.ro de Black Friday 2014, 27% din trafic fiind înregistrat de pe dispozitive mobile“, au de­clarat şi reprezentanţii magazinului online de cărţi, care a vândut peste 70.000 de pro­duse în cadrul evenimentului de shopping.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO