Business Hi-Tech

Ce greşeli fac antreprenorii din IT atunci când merg la „pitch-uri“ pentru obţinerea de investiţii

Ce greşeli fac antreprenorii din IT atunci când merg la...

Autor: Adelina Mihai

25.05.2016, 07:00 970

Teama de a dezvălui o informaţie esenţială pentru ca aceasta să nu fie furată, prezentarea unei idei de business care nu rezolvă o problemă în societate şi lipsa de documentare privind portofoliul fondului de investiţii de la care se vor bani sunt doar câteva dintre cel mai frecvent întâlnite greşeli pe care le fac antreprenorii care vor să obţină finanţare de la un fond de investiţii. Lipsa finanţării este unul dintre principalele obstacole ale dezvoltării afacerilor mici şi mijlocii din sectorul tehnologiei şi în România, câtă vreme antreprenorii nu au resurse pentru a-şi transpune ideea într-un business viabil, iar băncile sunt reticente la finanţarea afacerilor aflate la început de drum.

„Valoarea unui pitch bun este dată şi de faptul că antreprenorul petrece suficient de mult timp explicându-le oamenilor ce problemă urmează să rezolve prin ideea de afaceri pe care o are, iar pentru ca acest lucru să se întâmple trebuie să comunice în permanenţă atât intern, cu angajaţii, cât şi extern, cu investitorii şi cu mass-media. Sperând că ideea ta de business nu a mai fost aplicată de nimeni şi că faci ceva inovativ, trebuie să le explici tuturor de ce este important ca ideea ta să  devină un business“, a explicat Fredrik Nylander, partener în cadrul fondului de venture capital Lakestar. El a fost unul dintre speakerii evenimentului Techsylvania organizat luni şi marţi la Cluj, eveniment care a reunit peste 1.000 de antreprenori, manageri şi specialişti din industria IT.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO