Jucătorii din online îşi fac curaj să introducă un conţinut cu plată pentru că altfel nu au nicio şansă să îşi scoată banii investiţi.
După ce a investit pe piaţa locală o sumă estimată la câteva zeci de milioane de euro, atât în platformă, promovare, cât şi în achiziţia rivalilor de la tocmai.ro, OLX.ro - parte a grupului Naspers, a introdus în premieră plata obligatorie pentru una dintre categoriile de mesaje comerciale.
OLX.ro, cea mai mare platformă de anunţuri de pe piaţa locală, parte a grupului Naspers din Africa de Sud, a introdus la finele anului trecut plata obligatorie pentru publicarea de anunţuri în categoria auto, o schimbare semnificativă a modelului de business pe care s-a bazat până acum compania, respectiv publicarea gratuită a „mesajelor” comerciale.
Compania, care a investit pe piaţa din România o sumă evaluată pe piaţă la câteva zeci de milioane de euro în platforma online, promovare şi achiziţia de anul trecut a rivalilor de la tocmai.ro de la norvegienii de la Schibstead Media, făcea bani anterior doar din servicii de promovare a anunţurilor.