Cel mai dur proces de restructurare a companiei a fost cel derulat în mandatul americanului James Hubley, perioadă în care Romtelecom a trecut de la o echipă de 29.000 de oameni la una de puţin peste 12.000. Tot în cei aproape patru ani de mandat ai lui Hubley operatorul a atins cel mai mare număr de clienţi pe telefonia fixă - 4,337 milioane în decembrie 2004, dar şi cea mai puternică prăbuşire de pe acest segment: în următoarele 10 trimestre operatorul a pierdut peste 800.000 de clienţi. Bilanţul lui Hubley este unul pozitiv pe segmentul TV, chiar dacă în 2005 fostul Romtelecom a vândut compania de cablu Cable Vision of Romania (CVR), în condiţiile în care serviciul de televiziune prin satelit Dolce, lansat în noiembrie 2006, a câştigat în aproximativ 2 luni circa 60.000 de clienţi, cu 10.000 mai mulţi decât cei pe care îi avea în portofoliu CVR. Lansarea Dolce a fost una dintre cele mai importante mutări strategice realizate de Romtelecom în perioada 2003-2016.