Cea mai mare lansare a unei companii româneşti din IT în San Francisco

16 apr 2015 Autor: Adrian Seceleanu

Bitdfender lansează pe piaţa din SUA, peste câteva ore, produsul cu care speră să schimbe fundamental piaţa globală a soluţiilor de securitate IT. La lansare participă peste 80 de persoane, printre care şi jurnalişti de la Reuters, Fortune, Wall Street Journal, Bloomberg.

Compania Bitdefender, creată de românii Florin şi Măriuca Talpeş, care a reuşit să-şi facă loc pe piaţa internaţională de soluţii de securitate IT, ajungând la o bază de câteva sute de milioane de clienţi cu tehnologiile dezvoltate în România, va ataca în această seară piaţa din SUA cu un nou produs, cu care are ambiţia să redefinească industria globală de profil.
 
Produsul lansat este Bitdefender Box, un mix între hardware şi software, care va securiza ceea ce firma cu origini româneşti estimează că va fi noua realitate de zi cu zi în sediile companiilor şi în gospodării: nu doar calculatoare, tablete şi smartphone-uri ci şi smart TV-urile, frigiderele de ultimă generaţie, sistemele de iluminat, sistemele de alarmă conectate la Wi-Fi - în fapt orice obiect conectat la internet.
 
Este produsul care va înlocui actualele soluţii de securitate, cred reprezentanţii Bitdefender. “Lansarea Bitdefender BOX este un eveniment important pentru noi în primul rând pentru că lansăm un produs unic în industrie, ce defineşte o nouă categorie – security pentru Internet of Things - şi care aduce o abordare cu totul inovatoare domeniului. Viziunea noastră este că acesta este viitorul securităţii şi că, da, cel mai probabil va duce la înlocuirea soluţiilor de securitate existente”, au precizat pentru ZF reprezentanţii companiei.
 
La această lansare - crucială pentru viitorul companiei - participă aproximativ 20 de oameni din echipa tehnică şi de management în frunte cu Florin Talpeş, directorul executiv al companiei.
Evenimentul, programat la ora locală 17.30 (3,30 am în România), va avea loc la One Kearky Club în San Francisco, şi va fi moderat de Robert Scoble, fost angajat la Microsoft şi “evanghelist” tech, care a devenit cunoscut pentru blogul său Scobleizer dedicat informaţiilor şi comentariilor despre tehnologie. El a renunţat anul trecut să mai scrie pe blog în favoarea platformelor social media, despre care afirmă că sunt locul în care s-a mutat acum audienţa. El are 234.000 de “followeri” pe Facebook şi 448.000 pe Twitter.
 
La evenimentul organizat pentru lansarea Bitdefender Box au confirmat participarea câteva zeci de persoane, printre care se numără şi jurnalişti de la publicaţii sau agenţii de top din media globală, potrivit datelor furnizate ZF de companie. “Sunt aşteptate peste 80 de persoane, jurnalişti, influenceri, reprezentanţi ai unor companii de tehnologie. Printre cei care au onfirmat prezenţa la eveniment se numără jurnalişti de la Reuters, Fortune, Wall Street Journal, Bloomberg sau reprezentanţi din companii de tehnologie din Silicon Valley”.
 
Speakeri în cadrul evenimentului vor fi Dan Berte - VB Design care va spune povestea BOX de la prototip, la sfârşitul lui 2013 până la produsul final, în 2015; Alex Novac - Cloud Architect – carte va vorbi despre tehnologia din spatele BOX şi Florin Talpeş - Fondator şi CEO.
 
Pentru Bitdefender cea mai importantă piaţă este cea americană, de aici şi atenţia acordată lansării din San Francisco. România generează mai puţin de 2% din afacerile companiei.
 
Cuvinte cheie:
lansare
, it
, companii
, crestere
, piata
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide