Business Hi-Tech

Ceasurile inteligente Vector, în premieră la conferinţa ZF Mobilio

Ceasurile inteligente Vector, în premieră la...

Autor: Adrian Seceleanu

16.04.2015, 21:35 71

 

Peste 15 speakeri, de la companii precum Google, ING, Certsign, Bitdefender şi Vodafone, vor vorbi despre impactul tehnologiilor mobile în business.

Ceasurile inteligente ale Vector Watch, cel mai hot start-up din industria de tehnologie pornit din România, şi povestea lor, spusă de fondatorul Andrei Pitiş, alături de speakeri de top de la companii precum Vodafone, BRD, Certsign, ING, Bitdefender vor fi prezenţi săptămâna viitoare la ediţia cu numărul patru a conferinţei ZF Mobiliom, care îşi propune să descrie stadiul de dezvoltare a „noii economii“ a aplicaţiilor şi să prezinte tendinţele care vor marca evoluţia businessului local în următorii ani.

Conferinţa va fi deschisă de Dominik Woeber, head of performance solutions al gigantului american Google pentru această regiune, care va aborda în cadrul prezentării teme precum: comportamentul consumatorilor în România faţă de celelalte ţări din regiune şi felul în care echipamentele şi aplicaţiile mobile influenţează afacerile companiilor.

În cadrul conferinţei vor fi expuse în premieră în Bucureşti şi ceasurile inteligente ale companiei cu ADN românesc Vector, care au fost primite foarte bine de presa internaţională. Andrei Pitiş, cofondator al Vector Watch, va susţine în cadrul conferinţei un speech despre tendinţele despre piaţa de echipamente inteligente.

Valentin Ştefan, director business development în cadrul Vodafone România, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, va oferi detalii despre serviciul de plăţi de pe telefonul mobil M-Pesa dar şi despre comerţul de pe echipamente mobile. Serviciul M-Pesa nu presupune existenţa unui cont bancar sau a unei conexiuni la net şi poate fi folosit şi de pe telefoane simple, nu doar de pe smartphone-uri. Contul clientului este asociat cu numărul de mobil, iar acesta este activat după prezentarea unui act de identitate.

În cadrul conferinţei va fi abordat şi subiectul importanţei echipamentelor mobile pentru retaileri, tema fiind atacată din mai multe unghiuri de speakeri de la agenţia Fullscreen Digital, Frisbo sau ING Bank.

Fullscreen Digital a dezvoltat Footprints Analytics, o soluţie care analizează traficul şi comportamentul în magazine sau malluri de către clienţii care deţin un smartphone cu conexiune Wi-Fi.

Soluţia dezvoltată de companie le permite proprietarilor de malluri sau magazine să observe şi să analizeze comportamentul clienţilor, ceea ce le va permite la un moment dat să afişeze mesaje personalizate în funcţie de persoanele care trec prin faţa ecranelor din vitrină.

Conferinţa se va încheia cu o sesiune în cadrul căreia nouă companii îşi vor prezenta aplicaţiile în speranţa că vor obţine o finanţare pentru dezvoltarea businessului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO