Business Hi-Tech

Cel.ro, al doilea magazin online de pe piaţă, ţinteşte venituri de un milion de euro din vânzarea de poliţe RCA. Compania estimează o creştere a vân­zărilor de 30%, care ar duce afacerile aproape de 70 mil. euro

Tiberiu Pop, directorul general al Corsar Online: Majoritatea veniturilor cel.ro provin din comercializarea de electronice – laptopuri, componente de calculator, telefoane mobile şi televizoare

Tiberiu Pop, directorul general al Corsar Online: Majoritatea veniturilor cel.ro provin din comercializarea de electronice – laptopuri, componente de calculator, telefoane mobile şi televizoare

Autor: Ioana Nita

29.03.2017, 00:04 383

Cel.ro, al doilea cel mai mare magazin online de pe piaţa locală de electro-IT, operat de compania Corsar Online, a inclus în ofertă începând cu această săptămână şi poliţe de asigurare RCA, ţinta de vânzări pentru anul în curs fiind de a atinge pragul de un milion de euro.

Astfel, vânzările de poliţe RCA ur­mează să ajungă la o pondere de 2% din ci­fra de afaceri. Corsar Online a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 240 mil. lei (apro­ximativ 53 mil. euro), în creştere cu aproa­pe 40% faţă de anul anterior. Pentru anul curent compania estimează o creştere a vân­zărilor de 30%, care ar duce afacerile com­paniei aproape de pragul de 70 mil. euro.

„În primul trimestru din acest an apro­ximăm 14 milioane de euro, reprezentând o creş­tere cu 30% faţă de acelaşi trimestru al anului precedent. Cea mai bună evoluţie înregistrată în primele luni ale acestui au fost următoarele categorii: telefoane, televizoare şi electrocasnice”, potrivit lui Tiberiu Pop, directorul general al Corsar Online.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO