Business Hi-Tech

Cel mai mare jucător independent din cablu: Numărul de abonamente a crescut cu 10%

Cel mai mare jucător independent din cablu: Numărul de...

Autor: Adrian Seceleanu

27.09.2017, 00:07 1867

Cel mai mare jucător independent de pe piaţa locală de cablu TV, care activează sub brandul AKTA prin două companii - Digital Cable Systems (DCS) şi AKTA Telecom - a înregistrat o creştere cu 10% a numărului de abo­na­mente pentru serviciile de televiziune prin cablu, net fix şi telefonie.

„Numărul de abona­men­te a crescut cu aproxi­ma­tiv 10%“, a declarat pen­tru ZF Dinu Malaco­pol, CEO şi unul dintre ac­ţio­narii minoritari ai gru­pului cu afaceri de pes­te 52 mil. euro în 2016. El nu a oferit alte infor­ma­ţii. AKTA activează în principal în me­diul rural şi mic urban, unde are, con­form unei evaluări vechi de peste un an de zile, peste o jumătate de milion de abo­na­mente.

Pentru AKTA, prioritatea sfârşitu­lui de an este reprezentată de vânzarea ser­viciilor de telefonie mobilă adăugate în portofoliul companiei după semnarea unui contract care îi oferă acces la reţea­ua grupului Telekom România. AKTA vin­de telefonie mobilă doar prin con­tracte de abonament, la pre­ţuri care pornesc de la un tarif de bază de 2 eu­ro, sau în pachete care combină serviciile fixe cu cele mobile.

„Ţinta noastră sunt clienţii noştri în primul rând, sunt cei care nu au avut până acum acces la telefonie mo­bi­lă - o dată pentru că nu a ajuns nimeni la ei să le vândă telefonie mobilă. În al doilea rând îi vizăm şi pe clienţii de cartele preplătite ai altor operatori care practic nu au unde să-şi încarce telefonul.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO