Business Hi-Tech

Chinezii de la Huawei aproape şi-au dublat vânzările de smartphone-uri în România în 2014, la 200.000 de unităţi

Sorina Măcărescu, directorul diviziei de produse consumer Huawei România

Anul acesta vom avea venituri de 60 de milioane de dolari pe întreaga divizie de consumer a Huawei România, care include produse precum telefoanele, tabletele sau modemurile compatibile cu serviciile de internet mobil 3G sau 4G.

Sorina Măcărescu, directorul diviziei de produse consumer Huawei România Anul acesta vom avea venituri de 60 de milioane de dolari pe întreaga divizie de consumer a Huawei România, care include produse precum telefoanele, tabletele sau modemurile compatibile cu serviciile de internet mobil 3G sau 4G.

Autor: Adrian Seceleanu

18.12.2014, 00:08 508

Cu o creştere de 20% în primele 10 luni şi de minimum 60% la nivelul întregului an, piaţa de smartphone-uri din România a înregistrat cea mai mare creştere din Europa, spune Sorina Măcărescu, directorul diviziei de produse consumer a Huawei România.

Compania chineză Huawei va închide acest an cu vânzări de smartphone-uri de 30 de milioane de dolari, faţă de 13 milioane de dolari anul trecut, în condiţiile în care numărul de unităţi livrate a avansat cu 80%, la 200.000 de unităţi.

„Anul acesta vom avea venituri de 60 de milioane de dolari pe întreaga divizie de consumer a Huawei România, care include produse precum telefoanele, tabletele sau modemurile compatibile cu serviciile de internet mobil 3G sau 4G. Din această sumă, telefoanele mobile reprezintă o jumătate din venituri”, a declarat pentru ZF Sorina Măcărescu, directorul diviziei de produse consumer a Huawei România.

Creşterea veniturilor a fost generată de schimbările făcute de companie în portofoliul de produse cu care este prezentă pe plan local - mai exact renunţarea la telefoanele simple („feature phones“) - şi adăugarea unor modele mai scumpe. „Preţul mediu de vânzare a crescut pentru că am avut în portofoliu telefoane mai scumpe.“ Din cele 200.000 de telefoane cât va vinde Huawei în România în acest an, aproximativ 10% vor fi generate de Huawei Ascend P7, unul dintre cele mai scumpe modele din portofoliu, care are un preţ de aproximativ 1.500 de lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO