Digitalizarea în business

Christian Tour: Una din cinci vacanţe este cumpărată după o campanie de promovare online

9 feb 2017 Autor: Bianca Dorobanţu

Peste 20% din vacanţele oferite de agenţia de turism Christian Tour, cel mai mare operator de chartere din România, sunt achiziţionate în urma campaniilor online şi a căutărilor în mediul online efectuate de turişti, a spus Marius Pandel, CEO al agenţiei.

 „Aportul achiziţiilor online în cifra globală de vânzări a companiei noastre creşte de la an la an în ultima perioadă.“

 Agenţia de turism şi-a îndreptat atenţia către mediul digital încă din 2007-2008, odată cu implementarea primului sistem online de gestionare a rezervărilor, fiind folosit ca instrument atât de vânzare, cât şi de promovare a serviciilor.  De altfel, în ultimii ani agenţia şi-a desfăşurat cea mai mare parte a activităţii în mediul online, odată cu apariţia platformei web christiantour.ro, dar şi a unor aplicaţii şi site-uri adaptate pentru mobile, cum ar fi circuite. christiantour.ro; senior voyage.eu sau vuelo.ro, a mai spus Pandel.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 09.02.2017

 
Cuvinte cheie:
Christian Tour
, vacante
, agentie
, promovare
, Digitalizarea în business
, agentie de turism
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide