Business Hi-Tech

Christian Tour: Una din cinci vacanţe este cumpărată după o campanie de promovare online

Marius Pandel, CEO al agenţiei Christian Tour: „Aportul achiziţiilor online în cifra globală de vânzări creşte de la an la an“

Marius Pandel, CEO al agenţiei Christian Tour: „Aportul achiziţiilor online în cifra globală de vânzări creşte de la an la an“

Autor: Bianca Dorobanţu

09.02.2017, 00:05 844

Peste 20% din vacanţele oferite de agenţia de turism Christian Tour, cel mai mare operator de chartere din România, sunt achiziţionate în urma campaniilor online şi a căutărilor în mediul online efectuate de turişti, a spus Marius Pandel, CEO al agenţiei.

 „Aportul achiziţiilor online în cifra globală de vânzări a companiei noastre creşte de la an la an în ultima perioadă.“

 Agenţia de turism şi-a îndreptat atenţia către mediul digital încă din 2007-2008, odată cu implementarea primului sistem online de gestionare a rezervărilor, fiind folosit ca instrument atât de vânzare, cât şi de promovare a serviciilor.  De altfel, în ultimii ani agenţia şi-a desfăşurat cea mai mare parte a activităţii în mediul online, odată cu apariţia platformei web christiantour.ro, dar şi a unor aplicaţii şi site-uri adaptate pentru mobile, cum ar fi circuite. christiantour.ro; senior voyage.eu sau vuelo.ro, a mai spus Pandel.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO