Business Hi-Tech

Cine este Mihai Guran, noul director regional de vânzări al Bitdefender

Cine este Mihai Guran, noul director regional de...

Autor: Ioana Nita

05.02.2014, 16:30 3739

Mihai Guran, recrutat luna aceasta de Bitdefender pe poziţia de director regional de vânzări, şi-a început cariera în urmă cu 20 de ani la Romsys, unul dintre cei mai mari integratori de soluţii IT&C din România, unde a coordonat mai întâi de divizia de echipamente Sun, iar apoi a fost director de vânzări.

După aproape 3 ani, Guran s-a mutat în 1997 la compania ICL, subsidiara locală a grupului britanic cu acelaşi nume, pentru a se ocupa de clienţii din domeniul transporturilor şi al sectorului public. Apoi, el s-a alăturat în 2001 echipei IBM România pe poziţia de Account Manager pentru clienţi din sectorul public, al educaţiei, universităţilor şi transporturilor. 

În 2005, Guran a fost recrutat de Dell România, unde timp de aproape 5 ani a ocupat pe rând funcţiile de Large Accounts Manager, manager de vânzări, iar apoi a fost promovat pe poziţia de country manager pentru România şi Bulgaria.

Ulterior, el s-a transferat la subsidiara locală a companiei americane HP ca director de vânzări pe diviziile de servere, storage şi networking, pozitie pe care a deţinut-o în perioada mai 2010-august 2012. Tot în cadrul HP, Guran a ocupat până în ianuarie anul acesta funcţia de manager de vânzări pentru networking pentru Europa de Sud-Est, coordonând strategia de dezvoltare a diviziei de networking pentru companii.

În cadrul Bitdefender, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de soluţii antivirus, controlat de soţii Talpeş, Guran va coordona activitatea de vânzări a companiei în România, Statele Unite ale Americii, Germania, Austria, Elveţia, Ţările Nordice, Marea Britanie, Orientul Mijlociu şi Spania.

Mihai Guran a absolvit Facultatea de Electronică şi Telecomunicaţii din cadrul Universităţii Politehnica din Bucureşti şi a urmat un MBA la Henley Business School din Marea Britanie în perioada 2004-2008.

Florin Talpeş şi Bogdan Dumitru sunt oamenii din spatele imperiului Bitdefender, produsul românesc care ajunge zi de zi la peste 500 de milioane de utilizatori din zeci de ţări.

Talpeş explică parcursul companiei pornite alături de soţia lui în urmă cu două decenii, iar Dumitru vorbeşte în premieră despre felul în care un tânăr de 36 de ani a ajuns „super-creierul” responsabil inovaţiile gigantului de securitate IT.

Citiţi povestea lor pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO