Business Hi-Tech

City Grill a investit 30.000 euro în dotarea restaurantelor cu tablete pentru comezi direct de la masă. „Clientul pri­meşte la masă tableta deja legată de sistem; navighează prin meniu, îşi compune meniul şi are posibilitatea să plaseze singur comanda, fără ajutorul ospătarului.“

Daniel Mischie, CEO-ul City Grill: Este un pariu pe care îl facem din nou pe tehnologie. Credem de asemenea foarte mult că aceasta va atrage un public „tech hungry“ din rândul generaţiilor tinere şi foarte tinere.

Daniel Mischie, CEO-ul City Grill: Este un pariu pe care îl facem din nou pe tehnologie. Credem de asemenea foarte mult că aceasta va atrage un public „tech hungry“ din rândul generaţiilor tinere şi foarte tinere.

Autor: Ioana Nita

01.08.2018, 00:06 736

Grupul City Grill a investit 30.000 euro în dotarea a trei restaurante cu tablete de pe care se pot face comenzile direct de la masă de către clienţi, investiţia făcând parte din stra­tegia sa de digitalizare pe termen lung.

Sis­temul de comenzi prin intermediul table­telor a fost implementat în cadrul celor trei res­taurante City Grill - Primăverii, Covaci, Bă­neasa Shopping City. Pe lângă brandul City Grill, grupul operează încă alte 16 res­tau­rante sub mai multe branduri: Caru’ cu Bere, Hanul lui Manuc, Pescăruş, Hanul Bera­rilor, Trattoria Buongiorno şi City Café.

„Investiţia totală în această fază a pro­iectului a fost de 30.000 euro. Faptul că am construit pe o structură existentă, pregătită să suporte integrarea în mediul digital, a contat foarte mult atât din perspectiva resurselor financiare implicate, cât şi în ceea ce priveşte durata de implementare“, a declarat pentru ZF Daniel Mischie, CEO-ul City Grill. Grupul a pornit proiectul cu un stoc iniţial de 35 tablete pentru fiecare dintre cele trei restaurante City Grill.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO