Business Hi-Tech

Clickshop.ro, „mallul“ online al Telekom: Creştem cu cel puţin 20% în acest an

Clickshop.ro, „mallul“ online al Telekom: Creştem cu...

Autor: Adrian Seceleanu

25.04.2016, 00:07 951

Magazinul online al Telekom România, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile, Clickshop.ro, care comercializează de la echipamente IT&C până la jucării şi parfumuri, estimează că va înregistra în acest an o creştere de 20% a veniturilor, pe fondul extinderii categoriilor de produse livrate şi a numărului de furnizori.

„Dacă menţinem ritmul de creştere înregistrat în acest început de an, la finalul lui 2016 mizăm pe o majorare cu cel puţin 20% a veniturilor faţă de anul trecut“, a declarat pentru ZF Alina Cazacu, managerul care gestionează din 2010 acest proiect în cadrul grupului de comunicaţii, fără a oferi însă detalii despre nivelul veniturilor, ci doar despre cota de piaţă. „Deşi nu are în spate o reţea de magazine offline, treptat Clickshop a câştigat o cotă de piaţă de 1,5%“, a spus ea. Luând în calcul datele comunicate de grup, businessul Clickshop.ro poate fi estimat la cel puţin câteva milioane de euro pe an.

Grupul Telekom are în plan să investească în acest an în schimbarea platformei care susţine funcţionarea Clickshop.ro ca parte a strategiei de a îmbunătăţi procesele operaţionale, a adăugat Alina Cazacu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO