Business Hi-Tech

Clienţii Carrefour îşi pot scana produsele şi plăti de pe telefon printr-o aplicaţie

Clienţii Carrefour îşi pot scana produsele şi plăti...

Autor: Ioana Nita

07.11.2016, 00:03 3550

Carrefour România, al doilea jucător de piaţa locală de re­tail alimentar, cu afaceri de 5,1 mld. lei anul trecut, a lansat o aplicaţie mobilă cu ajutorul căreia clienţii utilizatori de smart­phone-uri îşi pot scana singuri produsele şi plăti direct de pe telefon în toate magazinele din reţea.

Astfel, lanţul francez de hipermarketuri este cu un pas înaintea grupului ger­man Kaufland, liderul pieţei locale de comerţ modern, care a lansat la rândul lui la sfârşitul acestei veri o aplicaţie mo­bilă. Aceasta permite însă deocamdată doar scanarea pro­duselor din coş într-un singur supermaket (Barbu Văcărescu), funcţionalitatea de plată direct cu telefonul mobil nefiind încă disponibilă.

Investiţia Carrefour în dezvoltarea unei aplicaţii mobile de plată vine în condiţiile în care în prezent retailerii trebuie să ţină pasul cu ultimele tehnologii pentru a-şi menţine competitivitatea pe piaţă, implementarea soluţiilor mobile pentru plăţi digitale devenind tot mai necesară pentru optimizarea businessului în această industrie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO