Business Hi-Tech

Clienţii din mediul rural sunt noul public-ţintă din mediul online pentru companii

Marius Lăzărescu, fondatorul  agenţiei de marketing online Today’s

Marius Lăzărescu, fondatorul agenţiei de marketing online Today’s

Autor: Ioana Nita

20.07.2015, 00:06 969
Populaţia din mediul rural a devenit un public-ţintă pentru companii în promovarea online, în condiţiile în care în prezent există din ce în ce mai mulţi utilizatori de internet şi de smartphone-uri şi în afara oraşelor ca urmare a exploziei vânzărilor de dispozitive mobile din ultimii ani şi a costurilor tot mai accesibile pentru serviciile de internet, consideră Marius Lăzărescu, fondatorul  agenţiei de marketing online Today’s.
 
Compania gestionează peste 100 de conturi de publicitate pentru clienţi precum Domo, Hot­point Ariston, Midocar sau Metropolitan Hospital.
 
„Specific pentru România, o tendinţă actuală (din piaţa de publicitate online – n.red.) este accesul la internet al audienţei din zonele rurale. Datorită penetrării internetului în zonele rurale şi ofertelor pe care le au furnizorii din telecom, mai ales pentru dispozitive mobile şi abonamente accesibile la internet, mulţi «advertiseri» din zona de comerţ electronic alocă bugete dedicate pentru clienţii din mediul rural.“
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO