Perioada 1-8 martie, una dintre cele mai aglomerate perioade din an pentru florării, le-a adus anul acesta retailerilor online specializaţi în vânzarea de flori şi aranjamente florale creşteri ale comenzilor cuprinse între 20 şi 100% faţă de 2013, potrivit celor mai mari doi jucători de pe piaţa locală de profil.
„Comparativ cu perioada similară din 2014, numărul comenzilor aproape s-a dublat anul acesta, iar valoarea medie a crescut cu 5% faţă de anul trecut, până la suma de 210 lei”, a declarat pentru ZF Marina Matei, e-commerce manager în cadrul Floria. Grupul de companii Floria, care administrează platforma online floria.ro şi divizia de vânzări speciale şi pentru segmentul corporate, a înregistrat anul trecut venituri de 1 mil. euro, din care 75% au provenit din mediul online.
Cele mai vândute aranjamente florale pe floria.ro în intervalul 1-8 martie au fost buchetele tematice – „buchetul pentru soţie“, „buchetul pentru mame”, sau „buchetul de Mărţişor“, iar cele mai cerute specii de flori au fost cele de sezon - lalelele, freziile, irişii, urmate de trandafiri.