Business Hi-Tech

Comenzile online pentru flori aproape că s-au dublat

Comenzile online pentru flori aproape că s-au dublat

Autor: Ioana Nita

11.03.2015, 00:05 314
Perioada 1-8 martie, una dintre cele mai aglomerate perioade din an pentru flo­rării, le-a adus anul acesta retailerilor online specializaţi în vânzarea de flori şi aran­ja­mente florale creşteri ale comenzilor cu­prin­se între 20 şi 100% faţă de 2013, potrivit ce­lor mai mari doi jucători de pe piaţa locală de profil.
 
„Comparativ cu perioada similară din 2014, numărul comenzilor aproape s-a dublat anul acesta, iar valoarea medie a crescut cu 5% faţă de anul trecut, până la suma de 210 lei”, a declarat pentru ZF Marina Matei, e-commerce manager în cadrul Floria. Grupul de companii Floria, ca­re administrează platforma online floria.ro şi divizia de vânzări speciale şi pentru segmentul corporate, a înregistrat anul trecut venituri de 1 mil. euro, din care 75% au provenit din mediul online.
 
Cele mai vândute aranjamente florale pe floria.ro în intervalul 1-8 martie au fost buchetele tematice – „buchetul pentru soţie“, „buchetul pentru mame”, sau „bu­che­tul de Mărţişor“, iar cele mai cerute specii de flori au fost cele de sezon - lalelele, freziile, irişii, urmate de trandafiri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO