Business Hi-Tech

Compania locală Blue Point: Ajungem la afaceri de 13 milioane de lei în 2016, plus 25%

Compania locală Blue Point: Ajungem la afaceri de 13...

Autor: Ioana Nita

22.12.2016, 00:00 201
Compania locală Blue Point, specializată în furnizarea de servicii de tip call-center, anticipează că va încheia anul cu afaceri de 13 milioane de lei, în creştere cu 25%, ca urmare a diversificării serviciilor oferite, a creşterii numărului de clienţi şi a solicitărilor acestora, dar şi a extinderii ariei de expertiză în domeniul bancar şi al asigurărilor. „2016 a fost un an decisiv pentru noi (...) am deschis primul nostru call center din provincie, la Slobozia, la 9 ani de la înfiinţare. De asemenea, ne-am extins expertiza către alte domenii, precum cel financiar-bancar şi cel al asigurărilor, lucru care a presupus şi resurse mai mari şi investiţii în creştere din partea noastră”, a spus Violeta Roşu, managing partner în cadrul Blue Point. 

Anul acesta, Blue Point şi-a mărit de asemenea şi echipa cu 100 de persoane, ajungând astfel la 300 de angajaţi. Compania va continua să se extindă şi anul viitor, aceasta având în plan să dubleze capacitatea call center-ului din Slobozia, precum şi să deschidă un nou call-center în provincie. Blue Point vizezază de asemenea şi extinderea către noi industrii, precum cea de tehnologie a informaţiei şi energie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO