Conferinţă ZF, luni, 23 aprilie: Speakeri de la jucători precum Telekom, Microsoft, certSIGN, HTSS, NNDKP, PayU, Kaspersky şi Avaelgo discută despre impactul GDPR în eCommerce, marketing şi plăţi digitale

20 apr 2018 Ziarul Financiar

Oana Terteleac, enterprise channel manager - Microsoft România, Adrian Floarea, CEO - certSIGN, Adrian Locusteanu, delivery director business segment în cadrul Telekom România, Ovidiu Seceleanu, software sales director al HTSS se numără printre speakerii care vor discuta luni despre impactul noului regulament general privind protecţia datelor personale din Uniunea Europeană (General Data Protection Regulation - GDPR) în mediul de business şi în special pentru actorii implicaţi în piaţa de eCommerce în cadrul conferinţei ZF Mobilio - mobile eCommerce 2018, care va avea loc luni la hotelul Radisson, începând cu ora 9,30.

ZF Mobilio - mobile eCommerce este evenimentul ZF care analizează tendinţele din piaţa de comerţ electronic, şi care în acest an va pune accent noul regulament general privind protecţia datelor personale din Uniunea Europeană (General Data Protection Regulation - GDPR), care va intra în vigoare la finele lunii mai şi care ridică o serie de întreagă de provocări pentru toate companiile şi în special pentru actorii implicaţi în piaţa de eCommerce.
Noul concept de eveniment al ZF continuă tradiţia creată de ZF Mobilio, seria de evenimente care a surprins începând cu anul 2012 explozia aplicaţiilor mobile şi a vânzării de smartphone-uri.

În cadrul evenimentului vor fi abordate teme precum:

# Care sunt principalele probleme ridicate de GDPR pentru comerţul electronic?
# Ce schimbă GDPR în urmărirea comportamentului utilizatorilor pe echipamentele mobile şi în ţintirea unor anumite categorii de clienţi cu campanii publicitare?
# Ce soluţii de securitate ar trebui să implementeze companiile active în eCommerce pentru a proteja datele clienţilor?
# Top 10 greşeli făcute de companiile de comerţ electronic din România.
# Cât de pregătită este România pentru GDPR?
# Ce impact are asupra eforturilor companiilor de a se pregăti pentru GDPR faptul că legislaţia locală se află încă în dezbatere parlamentară?
# Cât de pregătită este Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal pentru a aplica noile reguli? În ce măsură se poate spune că Autoritatea face suficiente eforturi de a oferi informaţii companiilor despre noile reguli?

Participarea la eveniment este gratuită, cu condiţia înregistrării pe pagina web dedicată evenimentului, care poate fi accesată aici.

Agenda evenimentului este următoarea:

09:00 - 09:30 Ȋnregistrarea participanţilor & Welcome Coffee

09:30 - 11:00 - Panel: O lună până la impactul GDPR. Sub lupă: impactul în eCommerce

• Adrian Floarea, CEO, certSIGN
• Adrian Locusteanu, delivery director, business segment, Telekom România
• Bogdan Pismicenco, Territory Sales Manager România, Bulgaria şi Republica Moldova, Kaspersky Lab
• Daria Cristina Rambu, Senior Account Manager, Romanian Software
• Ovidiu Seceleanu, software sales director, HTSS

11:00 - 11:15 - Cofee break

11:15 - 11:45 - Panel: Plăţi şi marketing digital după GDPR

• Marius Costin, CEO, PayU România
• Cristina Deca, managing partner, Decalex
• Liviu Huluţă, Affinity Practice Manager, Marsh Romania

12:00 - 13:30 - Panel: Ce schimbă GDPR pentru jucătorii din eCommerce în România

• Oana Terteleac, enterprise channel manager, Microsoft România
• Tudor Damian, managing partner & CIO, Avaelgo
• Raul Zachia, avocat în cadrul practicii de protecţia datelor, NNDKP
• Laura Păvăloaia, business developer, Power Net Consulting

Mai multe detalii sunt disponibile aici.

 

 
Cuvinte cheie:
GDPR
, ANSPDCP
, ecommerce
, microsoft
, conferinta
, kaspersky
, marketing
, zf mobilio
, uniunea europeana
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide