Consiliul Concurenţei: Operatorii de telecom pun piedici clienţilor care vor să renunţe la serviciile din pachetele fix-mobil

5 oct 2017 Autor: Adrian Seceleanu

Operatorii de telecomunicaţii le prezintă clienţilor puţine informaţii despre procedurile de urmat în cazul în care doresc să renunţe la un serviciu din pachetele fix-mobil şi le limitează drastic posibilităţile de a cere şi obţine date în legătură cu acest proces, iar condiţiile de reziliere sunt în unele cazuri atât de dure încât utilizatorii sunt descurajaţi să se mute la un alt furnizor, conform unui raport realizat de Consiliului Concurenţei în urma unei analize care a vizat acest sector. „Procesul de dezabonare a utilizatorilor de servicii multiplay (televiziune, internet fix şi telefonie mobilă) este foarte com­plicat, începând cu contactarea furni­zo­rului, până la concretizarea şi soluţionarea ce­rerii”, conform concluziilor formulate de inspec­torii Consiliului, care au şi transmis către ANPC o serie de prevederi din contractele operatorilor de telecom pe care le consideră potenţial abuzive.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 05.10.2017

 
Cuvinte cheie:
clienti
, operatori
, renuntare
, servicii
, telecom
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide