Business Hi-Tech

ContentSpeed: Retailul de modă e cel mai dinamic sector în online acum. Jumătate din magazinele dezvoltate de noi în 2015 au fost de fashion

Doina Vîlceanu, director de marketing la ContentSpeed

Doina Vîlceanu, director de marketing la ContentSpeed

Autor: Ioana Nita

19.07.2015, 13:06 379
După magazinele online cu profil electro-IT, primele lansate pe piaţa de comerţ electronic din România, industria de fashion este în prezent unul dintre cele mai dinamice sectoare din mediul online, cu o pondere de circa 10% în totalul pieţei de profil.
 
Anul trecut, retailul online a fost estimat la circa 1,1 mld. euro, iar pentru 2015 se preconizează o creştere de peste 20%, po­tri­vit estimărilor reprezentanţilor Con­ten­t­Speed, companie locală specializată în dez­vol­tarea de magazine online.
 
„Valoric, segmentul fashion repre­zintă în prezent aproximativ 10% din piaţa de comerţ electronic. Ca valoare a tranzacţiilor, electronicele şi electro­cas­­nicele continuă să primeze, însă ca nu­măr de comenzi, segmentul fashion & lifestyle a luat un avânt spectaculos. Marjele de profit sunt mult mai mari în acest domeniu şi au şi avantajul recurenţei“, a declarat pentru ZF Doina Vîlceanu, director de marketing în cadrul ContentSpeed. Ea deţine împreună cu soţul ei – Radu Vîlceanu – 80% din acţiu­nile ContentSpeed, restul fiind deţinute de Ileana Anghel, conform datelor publicate în Monitorul Oficial. Anghel a intrat în acest an în acţionariatul companiei.
 
Anul trecut, afacerile ContentSpeed s-au situat la aproape un milion de euro, în creştere cu circa 70% faţă de 2013.  În decurs de 13 ani, ContentSpeed a dezvoltat în total peste 400 de magazine online, printre care se numără şi branduri cunoscute ca Diverta, Il Passo, QuickMobile, ZorileStore, Chicco, Flormar Cosmetics, Austral, Radox, Indesit, Ariston, Hotpoint, OptiBlu şi Vitacom Electronics.
 
„De la începutul lui 2015, aproape jumă­tate din magazinele noi lansate pe platforma ContentSpeed sunt din domeniul fashion & lifestyle - dublu faţă de anul anterior, când au predominat cele din do­meniul electro-retail, DIY şi auto“, a precizat Doina Vîlceanu, adăugând că în a doua jumătate a anului se vor lansa noi branduri în mediul online care vor avea „un impact important în nişa de fashion & lifestyle online“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO