Business Hi-Tech

Conversion intră şi pe piaţa publicităţii offline

Conversion intră şi pe piaţa publicităţii offline

Autor: Ioana Nita

06.03.2015, 00:00 170
Agenţia de marketing digital Conversion oferă începând cu această lună şi servicii de publicitate offline - TV, radio, presă, proiecte speciale out-of-home (OOH), compania fiind specializată până acum doar în furnizarea de servicii pentru comunicarea online. „Pe lângă serviciile integrate de digital, acum le vom putea oferi clienţilor şi soluţii complete de comunicare în mediile tradiţionale, păstrându-ne focalizarea pe zona tranzacţională şi orientarea spre performanţă. În trei ani de activitate Conversion a format o echipă solidă, ne-am extins portofoliului de servicii şi suntem prezenţi şi în mediul internaţional”, a spus Marius Pahomi, fondatorul şi directorul executiv al Conversion. Echipa de media offline va fi coordonată de Lucia Grădişteanu, care vine la Conversion cu o experienţă de peste 15 ani în piaţa de media & advertising. Printre clienţii Conversion care au optat şi pentru comunicarea offline se numără eMAG, Flanco, Berăria H, OLX.ro şi Autovit.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO